söndag

I dag blev det tyst en stund....Molly var tyst!!!!!!
Hittade henne i storasyrrans rum fullt upptagen :)
Ja hur ska man lära sig något här i världen om man inte tränar?
Molly kommer att lära sig MASSOR!!

Ny sminkad och fin

Malte fick följa med Ronja och gå på bio, Alvin och gänget.
Det var hennes julklapp till lillebror och han uppskattade den verkligen.
Första gången var det. Ett plus i kanten var att en kompis var där o satt bredvid  :)

Själv har jag städat!!!
Och förbjudit pojkarna i familjen att stå när dom kissar!! Varför tror inte män att dom är män om dom sitter fint på toaletten
Räkna ut hur det blir med 6 grabbar i huset...blä!!
Ni kan också gissa hur ett barnrum ser ut när barnen rivit ner EXAKT varenda grej ur hyllorna, vänt uppochner på alla lådor när deras rum är överfyllt med saker eftersom deras större syskon ställer in det dom tröttnat på i deras rum.....nu är det gjort, städat o fint :))

Äntligen har jag fått min mössa :) Våran farmor är en hejare på att sticka, snart har alla i familjen fina randiga mössor. "familjemössan".

Mästerfotografen Ronja

Det var Mickes tur att storhandla, jag var tacksamt kvar hemma...tack älskling <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0