Liten blir stor

Nu är jag där, eller här, eller vad man nu säger... Det är i alla fall i dag min lilla minsting börjar på förskolan, 2,5 år gammal/ung! Lilla skruttan :)
Storebror byter avdelning tilll syskon, han blir en stor kille. Han säger att Molly ska "bara" börja på tallkotten. Helt plötsligt är Tallkotten något "bara" ;)
Spännande ska det bli iaf!

I går bänkade sig Fam Strandberg framför tvn kl 20.00 för att titta på Fam Annorlunda :))
Ett härligt .Det är så kul när man titta o tycker att det är så många ungar, upptäcker att vi är lika många i soffan:)
Jag har alltid sagt att i inte är annorlunda, bara mycket mer...MEN  jag är STOLT över att vara annorlunda!!!



Kommentarer
Postat av: Rosie

Goaste Familjen "annorlunda" jag upplever verkligen inte er som annorlunda. En extra stor familj med MYCKET kärlek.. Kram

2010-01-12 @ 11:48:43
Postat av: Lillasyster

Jag är också stolt över att ni är annorlunda <3

2010-01-12 @ 19:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0