Lite kluven

Det finns en del saker i mitt liv och runt mig som gör mig kluven

# Elias som går på skola långt hemmifrån när jag vill kunna se honom varje dag / Jag är jätte glad för hans skull, att han fick den här chansen!

# Robin som träffat en tjej som bor i Småland, också långt bort / Super glad, det är just vad han behöver ...en tjej!

# Småbarnen som växer alltför fort, vill ju att dom ska vara små länge / Jätte skönt att dom blir större och mer självgående!

# Jag vill göra så mycket, fixa hemma, nya möbler mm / Är egentligen fullt nöjd med mitt liv och har allt jag behöver.

# Längtar till sommaren / Samtidigt älskar jag en vit vinter.

#Vill ha mer hemmatid / Att jobba efter flera år är himla roligt.

# Önskar att barnen var hemma mer / men jag tycker faktiskt att det är skönt ibland när några är borta.

# Älskar liv och rörelse / Behöver lugn och ro

# Vill bli av med överflödiga kilon / är rätt nöjd som jag är.

Ja vem har sagt att det är lätt att vara människa i denna värld :))

Kommentarer
Postat av: tiindra/lena

Näää, det är inte lätt att vara förälder idag...

Barnen växer alltför fort men självklart är det skönt att de blir större och klarar sig själva mer och mer.....

Grabben som vill in i lumpen och går och väntar på mönstring /hallå, mamma får inte följa med...med det struntar väl han i, men inte jag....för jag har svårt att släppa honom men bearbetas nu innan det är dags..för självklart ska han iväg vad han nu vill göra med både skola och lumpen..Men det är inte lätt när man är en förälder som vill ha de runt om en hela tiden...

2010-01-19 @ 20:01:28
URL: http://tiindraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0