Jobbardax

Nu är det slut :( inte livet men lovet :)
Imorgon börjas det igen eller faktiskt redan i kväll. Ungarna i säng något tidigare än vanligt efter lite knotande från en del. Själv måste jag också ta mig till min nybäddade säng före midnatt. Helst somna i tid.
jag börjar 8 i morrn. Först ska jag bara.... fixa frukost, väcka barn, se till att alla har ordentligt med kläder, väskor i ordning, att tänder är borstade, hunden fått sin morron promenad, vänta in barnvakten(dagis är stängt), skicka till skolbussen sen ska jag själv komma i väg hyfsat fräsch och fin ;)
På tisdag börjar Malte och Molly på fsk. Molls första dag.

Men en del har vi faktiskt hunnit med under lovet trots att det varit så kallt.

Hockeyspel och andra spel, men jag undrar om inte syrran fuskar med lillebror ;)

Isspolning, snöröjning och skridskoåkning :)

knas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0