Varför???

Varför måste man kolla saker flera gånger fast man vet att de redan är gjorda??
I går stängde jag på förskolan. Jagsåg till att allt var som det skulle.
Släckte, låste och gick hem.......inte ända hem bara genom grindarna.
Jag vände och gick tillbaka....låste upp, tände, gick in bara för att kolla samma saker jag kollat innan jag gick första gången.
Samma sak igen. Jag släckte, låste och gick.....tog inte ens nyckeln ur låset innan jag gick in igen....såg tidningsrubriker framför mig " BARN KVAR ENSAMMA PÅ FÖRSKOLA HELA NATTEN"!!! .
Tillslut kom jag i väg med en känsla av att ha missat nåt!!!
Undra vad som gör att jag beter mig så här...nog för att jag kan vara disträ men inte sååå snurrig.
Nu ska jag klä på mig och småttorna och pulsa genom snön till fskolan, kan väl hoppas att allt är som det ska!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0