Torsdag kväll

Känner mig slut.....faktiskt!
Skulle behöva semester ett tag.
I dag hämtade jag mitt barn på fel ställe. Satt där i bilen utanför idrottshallen helt lugnt...plötsligt bara slog det mig! J-lar det är fel ställe!!! Dom är i Salbergahallen!!! Nästan panik! Stackars Edvin och hans kompis som skulle åka med.
Ett säkert tecken på att min hjärna har fått nån form av kortslutning :) Nåja vi fick med dom hem iaf.

Har varit på kurs i dag "sapere"! Handlar om våra sinnen. Jätte inspirerande.

I morgon ska jag i väg på en grej. Ska bli spännande men nervöst och pirrigt....jag återkommer om det sen :)

Jag har två snöätande barn, så vi tog in snö så vi kunde se vad som finns inuti när den smälter...mums...

snöklump

smälter

mums så mycket gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0