Sympati

Undra om man kan få sympatisymptom?
Jag känner en jätte gullig tjej! En av dom som utstrålar så mycket glädje och energi att man inte kan låta bli att bli glad. Som alltid har ett leende på läpparna. som alltid har ett vänligt ord och som ofta ger komplimanger till andra .
En sån tjej som jag skulle vilja vara.
Nu är jag oerhört tacksam att ha fått en sån vän. Det borde alla ha!
Vår vänskap är fortfarande färsk och vi håller på att lära känna varandra.
Nu har jag gått och känt mig trött, hängig och lättirriterad ett par dagar ( det har säkert sin förklaring).
Så får jag veta att min vän har samma symptom, fast betydligt värre! Problem med sköldkörteln kan orsaka just såna problem.....
Nu mår jag bättre och hoppas att det snart vänder för dig min vän så att du kan smitta andra med din energi :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0