ÖVERRASKNING

DET SNÖAR!!!!!!!
Igen!
Vilken överraskning va´? Eller kanske inte.
För det första verkar snön inte ta slut där uppe, för det andra har termometern visat ett antal -grader hela vintern, för det tredje så ÄLSKAR jag det här...fortfarande!!!

I morgon är det fredag med myyys.
Hos oss är alla mysstunder viktiga! Först myser vi tillsammans med god mat (förhoppnings vis god). Sen myser vi med dom små. När dom minsta somnat är det blandad kompot. När mellan kidzen somnat så är det storbarns mys, om nåt stort barn är intresserat;)
Man kan ju tro att det är då lugnet lägger sig...men, men inte här inte. Det är då Ronja går i gång och hamnar i andra andningen. Kan hända vad som helst faktiskt :) Är Elias hemma är det ännu värre och det älskar jag. Bara Robin håller sig relativt lugn tack och lov!
Tillbaka till myset.... jag hörde ett recept på radion på väg till stan, mmmm det vattnades i munnen och jag bestämde att jag skulle göra efter det på fredag.
Kyckling i lergryta med lök, vitlök och chilli.
Bara ett problem...en gryta rymmer inte fyra kycklingar. Konstigt!
Nåja, jag handlade iaf ingridienserna. Det går väl att använda dom på spisen i stället även om det inte blir lika gott.
Mys blir det i alla fall. Med lets dance och kanske någon film :D

Snö

myyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0