Hemma dag

I dag har jag varit hemma. Halvsjuka barn och sömnbrist!
Båda våra små har hostat en del de senaste nättern, det kombinerat med Mollys arga utbrott i sömnen har gjort både mor och dotter riktigt trött.
Molly somnade redan vid 9 tiden i morse o sov till 11.
Jag slöade hela förmiddagen.
Malte har varit leksugen och tjatat om att åka till farmor. Så blev det, han ringde och frågade farmor om han och lillasyster kunde vara där medans vi var på sorf. Det gick såklart bra :)
Efter mat, tvätt, mellanmål var det dax för orkester, sorf, handboll!!! Emmie hade sin pojkän med.
Nu har jag efter en semla sjunkit ner i soffhörnet där jag funderar på om jag någonsin kommer upp igen.
Får ropa på Robin, han får släpa in mig till sängen ;)

Molly och jag har iaf tillverkat en käpphäst i dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0