Hej mitt vinterland, nu är jag här!

Ja, nu är jag här. Mitt i all snö och den här bitande kylan. Fortfarande tycker jag att det är helt fantastiskt med all snö! Undra hur många år det tar innan det blir en sån här vinter igen.
Gick i vintertankar och bestämde mig för att dokumentera lite från vintern 2010.
Så när jag skickat upp min man på taket för att lätta på trycket ;) snötrycket alltså! Då plockade jag fram kameran...


Malte testar djupet


Här "sågar" Robin och Micke snön på taket.

Undra om min stora fina Jasminebuske överlever den här vintern?

En....soptunna :D

snöstig

Här höll faktiskt pappan på att glida ner, Malte o Molly tittar storögt på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0