Vår fina snögubbe

För tredje året står han därute, vår snögubbe som håller i vått och torrt! Men jag höll på att glömma honom....
En snäll Gunnel påminnde om att han saknades på altanen så jag tog genast fram honom.
Nu är det nedräkning fram till jul :)
Nu funderar jag bara på ett namn till vår vän men det får nog ungarna bestämma.




Jag började tidigt på jobbet, mysig morgon med julkalendern på tv.
Kallt var det ute - 23 grader var det .
En bra arbetsdag blev det .
När jag kom hem värmde jag lite glögg och fixade kaffe som jag tog. Micke dök upp men eftersom vi har fått problem med pannan så hade han fullt upp med den. Jag var så trött så jag somnade faktiskt en stund på soffan och det kan jag säga, hör inte till vanligheten! Helt slut faktiskt, fick lov att tvinga mig själv att piggna till eftersom vi skulle på utvecklingssamtal med Albin.
Det gick bra, en go unge är han vår Abbe. Lite svårt att sitta still bara.
Nu är det kväll och efter lite glöggmys sover de minsta. Edvin sover också, han är inge pigg.
Själv tar jag det lugnt tills jag slocknar :)

Kommentarer
Postat av: Boxar kompis

Toppen. Nu kan även vi följa nedräkningen. Det är ju en tradition numera ;)

2010-12-03 @ 11:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0