Nu har vi firat!

40 års fest och julafton.
Mycket skoj men väldigt skönt när allt är över.
Lugnet lägger sig över det Strandbergska hemmet, en efter en somnar barn...och vuxna. Endast mamma är vaken. Njuter av tystnad och nöjd över dagar två. Nu är det bara att ladda för nästa jul även om det kommer att finnas mycket att fira däremmellan. Påsk, födelsedagar, ett litet barnbarn, midsommar och sommarsemester.
I morgon ska jag skriva om helgen här på min blogg.
Just nu känner jag mig lite sliten faktiskt. Det har blivit några sena kvällar på sistonde.
Men nu har jag ledigt och ska försöka sova ut lite. Kanske ska ta och vara lite social under julledigheten.
Julkramar på er alla :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0