Magsjuk....

Så var det dags....
Vi brukar klara oss bra, vi höll ut länge i magsjuketider, vi hade bestämt att INTE vara sjuka på julafton...och vi lyckades :)
Nu blev jag dålig natten mellan juldagen och annandagen. Uäck va jobbigt! MEN om jag nu ska se något positivt i eländet så fick jag en bra skjuts i min kommande viktminskning och jag fick en heldag, själv, i lugn o ro...ingen ville komma nära. En skön säng med lite bra film att se på datorn.
Jag fick till och med en överraskning!! En kamera!! En Nikon kompaktkamera....inte en system men den duger absolut till mig !! Den andra måste jag ändå spara till innan jag får råd. Nu har jag en kamera som fungerar riktigt bra! Tack mitt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0