Äntligen!!

Äntligen får jag säga det högt!!
FARMOR!!! Det ska jag bli <3
Lilla Robin ska bli pappa. Adelina och han ska bli föräldrar!
Två underbara mogna ungdomar som är väl medvetna om att det finns en del praktiskt att lösa. Men med mycket kärlek så är jag övertygad att dom kommer att klara det bra.
Med många människor runt omkring till stöd så ordnar sig allt!
Tänk att vi, Micke o jag ska bli farföräldrar för första gången!
Vi som träffades när vi var 16/17 år. Fick vår älskade förstfödda 1990 när jag var 21 och Micke bara 19....vem had kunnat tro att livet skulle forma sig till det här? Så bra!
Vi har medoch motgångar som de flesta, det krisar i bland. Men vi älskar varandra och alla våra barn!
Nu har vi fått fler att älska, pojk och flickvänner! Helt plötsligt är dom på väg dit vi är, på väg att skapa liv...
Grattis Adelina och Robin, lycka till med att skapa och forma ert liv <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0