HOPP OM LIVET

Friska (de flesta av oss), solen skiner, värmen har kommit, människor ler, kan det bli så mycket bättre??
I dag efter jobbet åkte vi till stan. Jag lämnade av tre barn hos farmor och tog med två tjejer ner till gallerian. Åh det är så mycket jag vill ha!!! Så fina kläder det finns. Snygga , coola, romantiska ja allt...det blev fyra par örhängen, det får duga så länge.
Efter att ha tittat på Emmie när hon hade ridlektion på sorf blev det en tur till musikskolan där dom fick prova på olika instrument. Hur har vi lyckats få så musikaliska barn??? Alla fem som var med har det i sig! Jätte kul! Helst vill dom nog spela allt men det går ju inte!
Nu är snart halva veckan avklarad innan det är helg. Ser verkligen frram mot helgen så jag får träffa min <3. Känns just nu som vi bara går om varandra! Lite vuxentid vore härligt :)


De stora är mina o de små är Emsans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0