Goda grannar

Min födelsedag slutade med goda vänner, kortspel, ett par glas vin och ostkex.
Det var vinna eller förlora som gällde. Trots en del koncentrationssvårigheter så gick det ganska bra för mig ;)
Det var länge sen vi satt tillsammans en kväll som vi gjorde i går, det var riktigt trevligt.
Barnen skötte sig bra och somnade tillslut huller om buller i vardagsrummet:)
Ronja var i stan, Elias hade tagit fram moppen så han kom och gick. Robin var hemma och kom ut för att vara social ett par gånger.
TACK mina kära grannar <3


Korthaj :)

Malte uppe sent...

Tvillingknas


I dag sken solen genom persiennen när jag vaknade, jag hör hur lilla Moll glatt sjunger "hej vädret här är jag, det är mulet i dag". Hon har nog fått det om bakfoten eller så är hon så van att det är mulet så det går av bara farten.

Vi går  ut ganska tidigt, hackar lite snö för att skynda på våren ( inte för att det hjälper med den här mängden snö). Malte följer med Isac hem och jag skjutsar Abbe till kusinen. Passar på att ta med lillasyster o mamma till mormor. Skönt att träffa min älskade mormor om än lite sorgligt. Förvirrad men vid gott mod är hon min mormor <3.

3/4 2009

3/4 2010
Nu har Micke åkt in till jobbet för att sätta PÅ vinterdäck, ja lite bakofram blir det ju nu när det egentligen är dax att plocka av vinterdäcken men ska man till fjälls så ska man.
På tal om det så är det dax att tänka PACKNING!!!! Hjälp!!!! Jobbar ju hela veckan och måste hinna tvätta, packa och helst städa också. Jaja allt går om man vill :)


Snart där igen!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: ylva

Tack sjålva för en mysig kväll alltid lika roligt att vara med er och era gulliga ungar.

2010-04-04 @ 19:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0