Extreme home makeover here i come!!!!

Vad bra jag är!
Nu har jag slitit i helgen (micke också). Snickrat och målat. Nu tillslut står den där.....sängen, nästan färdig.
Ett svärd och två sköldar blev det till den lille riddaren. Det behöver han när han ska rädda den lilla prinsessan.
Något fattas tycker Malte, lite djur som går och betar på ängen(golvet) runt borgen, en vindbrygga och en egen tv :) Tänk vad fort kraven ökar.
Malte somnade för första gången i eget rum och tänk, en stund efter somnade Molly där hon med. Konstigt?!
Nöjd med mitt projekt är jag i alla fall och Micke har varit jätte duktig o gjort som jag säger!!

Riddaren och hans dam

Fäktning

Glad MM

Här får prinsessan sin kyss<3

Sover sött. Malte till vänster Moll till höger

Lillprins Malte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0