Tondöv??

Man ska göra det man vill!! Det har jag fått lära mig. Att man kan bara man vill.
Nu när åren smyger sig på har jag börjat fundera på det. Att lära mig nått jag alltid velat kunna!
Spontant tänker jag GITARR!! Skratta inte ;) Jag har alltid önskat att jag kunde spela gitarr. Egentligen vill jag vara bra på att sjunga men det har jag givit upp eftersom jag ser mig som tondöv.
Nu tror jag faktiskt att jag ska gå och ta gitarrlektioner, kan vara kul att prova. Antagligen lär det inte gå något vidare men man ska göra det man vill:) innan det är försent!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Så har jag oxå tänkt och börjat sjunga i kör. Skitkul faktiskt. Som du säger, man ska göra det man vill.

Kram

2009-10-29 @ 21:18:48
Postat av: Anonym

Förlåt men jag log faktiskt lite :) Hoppas att du har längre fingrar än mig om du tänker börja spela för mina funkade inte så bra att spela med så det la jag ner efter de obligatoriska lektionerna på skolan. Puss

2009-10-30 @ 06:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0