Ny vecka....IGEN

Ja konstigt är det...ännu en vecka som börjat. Undra vad som händer denna gång!??
Efter en mysig, rolig, rörig och regnig helg, lyser nu solen!
I lördags hade vi min lilla syster m familj på besök, lika härligt som vanligt! Det är så kul att vi börjat träffas lite mer än bara födelsedagar o andra högtider, det blir ju inte riktigt samma sak då. Ungarna var i sitt esse, uppvarvade som få.
Vi försökte spela lite kort men det gick sådär med ungar som klättrade på oss, kladdiga ungar med munnarna fulla av godis! Tillslut somnade några av dom o det blev lite lugnare. Vi trodde det skulle bli en tidig kväll för oss eftersom alla var lite trötta men rätt vad det var var klockan nästan ett!!
Fick faktiskt lite sovmorgon på söndagen, låg nog till åtta i alla fall.
Söndagen var lång, grå o seg. Var till mormor o morfar en stund, hade bara Malte o Molly med oss. En skön kväll framför tvn. Ronja o Micke gick en runda, jag börjar i dag!!
I dag måndag har jag jobbat på förmiddagen, lämnade Malte på avdelningen bredvid. Han hade matsäck med sig för dom skulle ut i skogen. Efter jobbet tog jag en promenad med småttingarna till brunnen. Malte cyklade o Molly åkte vagn. Vi stannade där i solen ett tag , jag på en parkbänk, dom lekande i löven. Vi drack lite brunnsvatten...eller dom gjorde, själv är jag lite försiktig med det eftersom det sägs att man lättare blir gravid om man dricker av det ;) På hemväg plockade vi kastanjer som Malte trodde att vi skulle steka :)
Vi lyxade till lite o gjorde våfflor till mellis mmmums så gott!!


nyttigt o gott fredagsmyyys


kortspel, svåger o make


frukostbord med några av alla barn, Molly, Malte, kusin M, Kusin L, Emsan o Lilla T



Lillebror



Mellan strorebror



Hoppsan så det kan gå :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0