Kul kommentar:)

På väg hem från jobbet efter lunch fick jag en rolig kommentar! Jag sa att jag nog behövde hem o duscha, kände mig "ofixad". En kollega, en mycket speciell kollega;) tyckte då att det ar trevligt att se den sportiga stilen, haha alla som känner mig vet EXAKT hur sportig jag är!!! Jag hade joggingar, tröja, typ  sockor o hästsvans. Härligt att se sportig ut i alla fall! Tack M :)))


I lördags hade vi myyys. Jag, Emmie o Albin! Micke o Edvin skulle kolla fotboll. Dom tog soffan o stora tvn så vi bestämde oss för att kolla film på datorn i min säng. Vi laddade upp med nötter, frukt, riskakor o dricka.....när vi satte i filmen funkade den...inte. Smög in i Ronjas rum eftersom hon inte var hemma, DÄR kunde vi äntligen kolla film. När vi smög förbi Micke o Edvin sov bägge två i soffan, undrar bara varför dom skulle ha den stora tvn:)


lördagsmyys med Ems <3

Vi hade oxå storhandling i lördags! Jag tyckte det gick rätt smärtfritt men det tyckte inte Micke! Lite kisspauser, vägra sitta i vagn o sånt får man ju stå ut med:)
Okej allt gick väl inte riktigt som det skulle, vi fick avstämmning(plocka upp på bandet det vi scannat) o det slutade med att jag tappade en burk tacosås i golvet, den liksom flög ur handen på mig o landade med en smäll!! Splasch sa det! Hm så kan det gå:)

I dag har farmor varit barnvakt till molly. När jag kom hem sov lilltjejen så vi passade på att dricka kaffe o äta glass....med hemgjord chokladsås mmmmm sa Malte. Molly gillade oxå det när hon vaknade:)


farmor o Malte


mmmmalte


God och glad :)

Nu sitter jag här efter en lång men rätt skön dag. Har jobbat, fikat, tvättat, lagat mat (köttfärssoppa som ingen gillade, jag kommer att få äta soppa till "dödagar":S) skjutsat till orkester, varit på sorf, kört till handboll, hem, burit två sovande ungar, slappa!!
Skönt, godnatt....kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0