Heeeeejsan

Sitter här o klockan är snart tio, hör att Malte inte har somnat än. Det betyder att han sov på dagis:( tur att vi är lediga på torsdagar.
Saknar dottern som "tappade humöret" o tog bussen till Sala för att sova hos mormor, tänk att trotset aldrig släpper helt! Det gör verkligen inte det, jag kan bli trotsig i mellan åt fast jag är vuxen:)

Hade i alla falll en jätte mysig dag på "pinglan" i dag:) Känner att jag trivs o att dom trivs med mig. Efter några veckor har barnen börjat komma till mig också o det är en skön känsla <3 Jobbade till 17.30 o dagen gick fort undan så även kvällen. Nu är det dax att sova om jag ska orka min lediga dag i morgon.

HÄR KOMMER ETT PAR UNDERBARA BILDER SOM VISAR OLIKA KÄNSLOR


ILSKA 



VÄRME

HUNGER

KÄRLEK


LYCKA

GALENSKAP ;)
 

SKÖNHET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0