Puss

Jag brukar ju säga att jag tänker för mycket och det gör jag nog.
I dag har jag haft hjärngympa och funderat på vad jag är bra på/vill bli bättre på:)
Kom fram till att det är betydligt enklare att komma på saker som behöver förbättras än sådant man är bra på:S
Resultatet blev:
Jag är bra på: att ge, känslor, måla, softa,skriva, tycka, gnälla, tjata, kramas......
Vill bli bättre på:städa, laga mat, baka bullar,leka, vuxentid, egentid, tålamod, motion, siffror.....

Jag har börjat jobba på ett par saker....ni vet motionen :( jag var nyss ute o gick en rätt lång sväng, övar på tålamod just nu eftersom Ronja sitter o tjatar om datorn samtididgt som jag har lite egentid framför datorn, städat har jag övat på, potatis har jag kokat....
I morron blir det andra bullar :) Bakade alltså, kanske lite vuxentid ;) Leka gör vi på fröet!

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0