Det behövs inte mycket...

I dag är det måndag. Regnet hänger i luften, allt är blött o trist! Så bäst som jag sitter här hör jag något utanför.....småfåglar!! Dom kvittrar o sjunger så det står härligt till. Då blir man glad en grå måndagsmorgon :)

Nu är det höstlov för barnen. En vecka som man måsta hitta på något kul! Om någon har lust att hänga på till badhuset, busborgen, lekparken eller nåt annat så hojta till!!! Jag har ju tagit ledigt även om jag jobbar onsdagen.
I dag om nån timme ska jag till mitt "BVC" o väga mig...det var ett par veckor sen. Är lite osäker på hur jag ligger till. Det jag vet är att det är åt rätt håll i alla fall:)
Kanske tar en smaskig fika på stan efteråt..vem vet;)
Plocka ur diskmaskinen, frukost o lite plock startar jag dagen med, det är tur att småfåglarna håller konsert så man håller humöret på topp. I bland behövs det inte så mycket!!!


i Vid dammarna Sala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0