Vinterkänsla <3

Snö i luften :) om än lite blöt. Jag älskar första snön o skriver ner det här så jag minns det när vi är i.....mars månad;)
Vi har varit på fröet i dag, Ronja var med en stund. Hon valde att stanna hemma från skolan eftersom hon har fått någon slags allergisk reaktion i ansiktet. Fick ta allergimedecin i dag. Sen gick hon ut o leta praktik plats som inte är det lättaste när det ska vara inom media.
Jag, Malte o Molly gick ner på stan där vi mötte dottern. Vi sällskapade in på banken o leksaksaffären..vi bara tittade.
När vi kom hem dröjde det inte lång stund innan pappan kom hem, skönt att ha honom hemma en eftermiddag.
Jag o småttingarna tog med Malva på en promenad. Skogen med alla odjur o lekparken med alla sjörövare hann vi med. Tillochmed en snögubbe lyckades vi göra :)
Vårt "torsdagsstädnings projekt" lägger jag nog ner....slutar alltid med att jag är såååå irriterad över at INGEN gör det dom ska!!!!!!!! Fy och blä:((
Jag har i alla fall städat lite innan jag tappade sugen o hamnade här.
Såg fram mot en tv kväll med tjejerna men måste bryta mitt i för att hämta på handbollen i sala....precis vad jag känner för :o Får se det som lite egentid i bilen på väg dit, rocka loss med "thirty seconds from mars":))





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0