På rätt sätt!!!!

Jag måste bara ännu en gång få säga att om någon har några synpunkter på min blogg får ni GÄRNA tala om det för MIG!
Det går att lämna kommentarer till varje inlägg eller eftersom de flesta som tittar in här är människor jag känner så kan man lyfta luren och ringa mig.

MIN blogg är till för MIG! Att jag ska kunna blicka tillbaka på åren som går. Att kunna skriva ner funderingar och tankar jag har.
Jag FÖRSÖKER verkligen hålla en lite ytlig fasad, inte så ingående om våra relationer, samliv, gräl och annat som faktiskt uppstår i alla familjer. Gärna lite självironi för sådan är jag ;)
OM någon tror att jag kastar ur mig gliringar mot andra så vill jag att ni tar reda på fakta, de gliringar jag vill ge kan jag delge personer utan att använda min blogg.
Tyvärr känner jag att det här hämmar mig i mitt skrivande men hoppas att jag ändå kan fortsätta någorlunda som förut:(

Jag säger det igen....lämna gärna en kommentar, positiv som negativ ( behöver många av det första ;) )


Kramar från mig <3

Kommentarer
Postat av: R

det va mysigt att umgås med min mamma och syster nu ikväll, JAG behövde det! :)<3

2009-11-20 @ 21:43:08
Postat av: mam

Det bästa :) <3

2009-11-20 @ 21:47:25
Postat av: ylva

Alltid lika kul att läsa din blogg om dig och din härliga familj,kramar Ylva

2009-11-21 @ 17:15:23
Postat av: Marie i 6:an

Visserligen lite ledsen nu - läste nämligen nyare inslaget... men fortsätt skriv - i den anda du vill! I like...

2009-11-22 @ 09:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0