Nu igen..

Är kamera sladden försvunnen :( Det var ett tag sen sist men typiskt just i dag! Har nämligen tagit lite bilder under dan! Snygga bilder på mig när jag slipar väggen i köket bl.a. Syyynd att ni missar dom :).
Ja just det, nu har vi rivit tapet i köket o jag förvånades över att dom överhuvud taget satt uppe!!! Det gick att i stort sett lyfta bort dom från väggen...ingenting satt kvar. Kunde ju inte annat än att vara nöjd, slapp ju lite jobb....tack vare mig själv :). Det var ju jag som tapetserade sist oxå :o Måste göra ett bättre jobb den här gången :) 
Micke har spacklat o jag håller på att slipa. Hoppas vi får klart till helgen.
Det är bara en sak till, en VÄGG! Jag och min make tvistar om en väggs vara eller inte vara....
Jag vill att den ska bort...den finns inte för mig...tråkigt för alla andra som kan se den....kommer att vara otapetserad.....;)
Tänk så fint utan den där onödiga väggen, det kommer inte att vara så mycket jobb som han tror :( Jag får mjuka upp honom lite till så går det nog ;)
I morgon blir det tapetsering, första gången med easy up...skönt att slippa brottas med kladdiga tapetvåder:)
Har nu sett" bonde söker fru " o kan inte annat än tycka lite synd om dom.
Nog för i kväll...slipningen väntar.
Sov så gott/ kram

"
Här är barnen som tillhör systrarna "Engvall" nuförtiden Strandberg o Eriksson
Vi ska mysa tillsammans på lördag...om alla är friska ( saknar dig Elly <3 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0