Måndag :)

Jag gillar måndagar:) Varför? Jo därför att det är då man får någon slags struktur på veckan...eller borde få struktur. Inte om man heter Petra Marie Strandberg!!
Det börjar med att Robin ( min barnomsorg) är sjuk, släpar ut honom till soffan där han o Moll tittar på barnprogram när jag och Malte går till jobbet, jag ringer farmor(väcker henne) och ber henne komma ut o avlösa Robin, kommer till jobbet, stressad, blir presenterad för en engelsk kvinna som är på besök, jag får tunghäfta o glömmer ALLA engelska ord, blir tillfrågad om att jobba extra tisd o torsd, hela dagen känns lite "jagad"....
Jag får gå lite tidigare från jobbet.
Hinner till BVC för vuxna. Ni som följer min blogg vet vad jag talar om :)
Man kunde nästan tro att det var kö till ullared........ Vad  med folk som FRIVILLIGT vill väga sig inför en annan människa...jag med, mina tre arbetskamrater med. Helt nytt material...suck!!
Jaa, det var min måndag... nu gäller det att få någon ordning på alla tider som ändrats.
I bland blir det förvirrat i min lilla hjärna! Det är då jag räknar så att alla barnen är hemma, kollar spisen, borstar tänderna två gånger, glömmer ställa väckarklockan.....

I morgon är en ny dag :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0