Kräkan

I går var det farsdag! En mysig dag för alla som har en pappa att bry sig om:, Våran pappa här hemma spikade panel o målade på sin dag.
Vi åkte hem till min pappa mitt på dagen där vi blev bjudna på bullar, kakor o tårta....bäst vi satt där kräktes Molly :( I hela sin kjol.... Det blev duschen.
Efter en stund kom Hanna med sin familj, vi skyndade oss att komma i väg för att minska smittrisken. Kul att mötas i dörren i alla fall.
Nu i dag på morgonen vaknade Mollan tidigt, hon var törsdig. Jag fick henne att somna om en stund men 06.15 gick vi upp. Då åt hon en macka o drack ett glas vatten, en sskål yougurt ville  hon också ha men den blev stående. Sen däckade hon.....sov sött till 8. Nu får i se hur hon mår under dagen. Jag jobbar till 15.30 o Malte är på dagis. Robin passar Molly. Det är bara och hoppas att hon inte blir dålig igen när brorsan är barnvakt;)
Om allt går som det ska blir det nog en sväng till stan för att titta på tapeter på em, gäller att hitta några vi verkligen gillar. Får väl se vad det blir!
Det blev en snabb blogg nu på morgonen....dax att göra sig i ordning nu /kram


Ronja i sitt nytonade bruna hår :)


storasyster o lillasyster myser en stund på söndag eftermiddag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0