Fredag :)

I dag har vi haft den stora sprutar dagen. Tvillingarna, Albin, Malte, Molly o jag. Emmie var rädd att det skulle göra ont, att sticket skulle kännas. Edvuín den lilla stackarn, han var rädd att han skulle hamna i koma eller nåt. Albin var inte rädd alls. Trots rädslor så gick ju allt vägen. Jag tog småttingarna till BVC (för barn..haha) där vi fick vaccinera oss. Jag har underbart duktiga barn! Inte ett ljud...molly sa efter en stund ett surt AAJ!! Sen var det bra med det!
Vi tog en tur ner på stan där vi hamnade på en vuxen affär där jag köpte lite gott att dricka, Micke gjorde likadant:)
Sen kom vi till affären för barn! Åhhh så många roliga saker för två små barn :)) Enn pippidocka och en  postis per i bil blev det tillslut.
En sväng på gallerian han vi med, där träffade jag en vän från förr, även en vän på facebook. Det är jätte kul att träffas på riktigt oxå... det skulle man göra oftare med sina fb vänner:)
När vi kom hem käkade vi kebab m bröd, vi var BARA 7 runt bordet o efter en stund försvann en till. Halva styrkan barn är borta och det känns så där i mammahjärtat :(
Ronja åkte med mormor o morfar upp till Elias! Hon saknar honom jätte mycket så det blir skönt för henne att få träffa sin älskade lillebror. Hon behöver honom speciellt när det är lite jobbigt runt henne. Jag behöver oxå honom men jag får vänta till julledigheten.

Den här tavlan ska Elly få av sin syster <3


Undra om det var vinet eller vaccinet som steg åt huvudet....snabbt gick det;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0