En vän!!

Jag har ju tidigare sagt hur viktigt det är med vänner! Goda vänner växer inte på träd.
För mig blir det lite av en sorgeprosess när en vän av någon anledning försvinner:(
Kan vara en flytt, oenigheter, olikheter, att man växer i sär eller någon annan förändring.
Därför blir man extra glad när man finner en vän!!
Ny eller gammal:)
Under den senaste tiden har jag både förlorat och vunnit vänner!
Min lillasyster, Du betyder ALLT för mig! Du har alltid funnits där men aldrig varit en sådan vän som nu <3
Min dotter, bästa vän OCH mamma funkar bra <3
Micke, älskad man och min vän för alltid <3
Maria, Det är verkligen värt mycket att vi tar del av varandras liv igen:)
Anna, Som jag just funnit...igen. Hoppas det är början eller fortsättningen på något som varar :)

Sen finns det några som ÄR där om än lite i bakgrunden. Välkomna tillbaka :)

några vänner<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Puss älskar dig min allra bästa storasyster <3 Jag är så glad att jag får vara en del av ditt liv och en del av din familj :)

2009-11-09 @ 11:28:12
Postat av: R

<3

2009-11-09 @ 19:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0