"pinglan"

I dag har jag jobbat på "pinglan"! Myysigt. Älskar gosiga, snoriga, bakteriespridande småbarn ;) Jag gör faktiskt det! Där sitter man med en massa gryn runt sig o en nyser, en annan fiser, en tredje hostar....på mig! Tacka vet jag handsprit och andra bakteriedödande medel ;)
Jag hade liggvilan i dag. Tre gånger hann jag somna innan det sista barnet gjorde detsamma. Då när man är som tröttast så är det bara att kravla sig upp o ut till verkligheten....
På eftermiddagen var jag tillsammans med de liite större barnen...o dom bara dog! Tur att det gick att killa liv i dom igen :)Härliga ungar det finns :)))
Ute for det lite små ynkliga flingor i luften....redan!! På hemväg stannade jag o köpte glass o grädde...sen fick Micke den roliga uppgiften att grädda pannkakor på två liter mjölk o en liter mjöl!! Lyx med glass, grädde o sylt till:)
Nu är det snart sänggång för en gammal trött mamma....ibland känner man sig som 20, ibland som 100;)


snart är det jul igen...Malte o Molly 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0