Torsdag

Jag hinner aldrig färdigt med det jag ska göra, visserligen är jag inte alltför ihärdig i det jag håller på med.
I dag skulle jag städa, pynta, till stan o lite annat. Jag HAR städat även om det inte syns nu. Undertiden jag städade "lekte" Malte o Molly :, Dom plockad fram, jag plockade undan..... rätt vad det var komm Mollan med ett UPPLÄGGNINGSFAT med kräm och oboypulver på. Oj, oj jag skyndade ut till köket....där höll Malte på att fylla en sportflaska med filmjölk och oboy :o Åhhhhh suck sa jag...eller kanske flög det några andra mindre väl valda ord ur min mun...bara kanske;) Golvet fick skuras rent och flaskan diskas. Hon ville ju ha oboy sa Malte. Vi har ju ingen mjölk sa jag, den är slut!! Men, men filmjölk!? Dom barnen, dom barnen :))

Som sagt så har jag liiite städning kvar, liite pynt, liiite av det mesta faktiskt!
Jag och Ronja åkte till Sala. Jag skulle köpa jacka till Malte. På HM hade dom 20+50% rabatt på barnjackor. Jag tog en av jackorna på snurran, gick för att betala. Hm 20%?? Det stämmde inte....Jag gick tillbaka o kollade, likadana jackor...lite olika "mjukhet". Den jag tagit var det bara 20 % på, jag hittade ingen i hans strl så jag lämnade tillbaka jackan. Där kom snål morsan fram ;) Jag köpte istället en fin jacka för halva  priset på lindex! Dessutom en julklänning till det lilla monstret.
Ronja gick mest omkring o var rädd att vi skulle möta någon som hon känner...undra varför :)))Tänk om hon skulle behöva tilltala någon när hon går med mig!!!

Molly älskade sin klänning och ska hon inte använda den före jul så är det bäst att jag gömmer den annars kommer hon inte att ta av den :)


Med prislappen kvar :)

Ronja i fjällen!!! På väg i morgon för att hälsa på lillebror <3


Jag och min käraste Micke <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0