Äntligen fredag!!!!!

En riktigt mysig fredag:)
Efter att ha jobbat fm åkte jag tillsammans med Malte, Molly, Albin och Robin till stan. Vi hämtade upp pappan på jobbet, åkte ner på stan där vi mötte Ronja vid "Johanssons" där jag bjöd på lunch/fika. Vi hade en jätte härlig stund tillsammans. Elias ringde medans vi satt där och det kändes väldigt tomt utan honom.....längtar verkligen:(
Handlade godis och dricka till kvällen. Moll var med och bestämde, Malte åkte med Micke i lastbilen hem, lycka :D



Micke tog småttingarna o nattade dom medan jag tog tjejerna på promenad med Malva, vi passade på att plojfota lite :)
Nu sitter i har med ljusen tända, popcorn o godis i skålarna, idol på tvn....det är fredagsmys. Jag säger bara det : Äntligen fredag!!!


Molly förbereder inför badhuset i morgon :)


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0