Åhhh

Tänk att ibland känns det väääldigt långt till jag blir pensionär, ibland väääldigt nära.
Just nu skulle jag behöva gå i pension på direkten! För att hinna allt jag vill!
Ändå jobbar jag bara 50% ...lägg på en massa extra tid på det + personalmöten, julbord o annat så är procent antalet ett annat. 
Nu klagar jag inte, det är bara så svårt att få allt att klicka mellan varven.
Men det är klart....om jag låter hjärnan jobba ordentligt så inser jag att är jag pensionär då är jag....25 år äldre än nu....barnen vuxna.....jag är säkert trött(tröttare) och sliten.....okej bäst att leva livet nu!!! Bara kämpa på även om det är motvind OCH uppförsbacke, rätt vad det är blir det medvind och allt bara flyter på :)
Nu ska jag arbeta mig till sängen och få en välbehövlig skönhetssömn. I morgon är en ny dag och låååång! Åker 7, är hemma....ja ca 7 (19).

Godnatt alla snälla rara goa vänner, godnatt ni andra oxå ;)

 
LUGNA STUNDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0