En funderare...

Jag sitter och funderar på hur en relativt lugn vecka plötsligt ser ut att bli en hektisk sådan....
Nu måste jag få allt att gå i hop!?
Måndag: visade sig bli lugn i alla fall!
Tisdag: Bvc på fm, jobba på em+ att någon måste vara barnvakt, följa med på ridskola och konsert hm undra vem som vill göra vad?
Onsdag???känns som det var något...kommer inte på...JO kusin T fyller år o Morfar går i pension. Men T ska vi uppvakta i helgen.
Torsd: Fröet
Fredag: Mammografi, Ja nu har jag nått den aktningsvärda åldern då jag får visa upp tuttarna för främlingar som dessutom plattar ut dom ännu mer än vad dom redan är :) Närå det är BRA att kolla upp så klart!!
 Det var lite av veckan ÄN så länge, det blir säkert mer....hämtningar o annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0