Robin

I morse skjutsade jag Robin till skolan, med sig hade han en stor knallröd resväska och en rygga.
Han var nervös....från skolan skulle dom åka till Arlanda för att ta flyget till Bulgarien!

19 år, första resan på "egen" hand. Ååh vad jag älskar honom!!!

Sa hej då, ha det så bra, jag älskar dig! Fick tillbaka Jag älskar dig! Det värmer när en stor kille ca 190cm hög, med mörk stämma säger jag älskar dig<3. En liten klump i magen åkte jag hem igen...

Bulgarien...maffia styrt, alkohol och droger...korrumperad polis. Tur att det är Robin som är förnuftet själv! Försiktig och mogen. Det blir ett minne för livet! Ett sammansvettsat gäng som kommer att ha så kul tillsammans:)
Sitter o funderar på om jag ska ringa men känner mig lite fånig...dom har antagligen inte ens kommit fram till Arlanda än.
Jag får hålla mig!

Robin njuter av fjällvärlden

Alltid en hjälpande hand

Syskon bus

Älskar småbarnen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0