men jag då?

I dag vaknade några av ungarna med ont i halsen, en muttrade bara o har fortfarande inte visat sig trots att bussen åkt för länge sen, en letade irriterat efter headset till mobilen, en annan efter joggingar till gympan, någon var sen att komma i väg och en stressad......jag då? Jo jag har ont i halsen, jag muttrar, är irriterad, letar, stressad och kommer säkert att bli sen......

Malte ska till BVC i dag, på tre års kontroll. En stor dag! Iallafall för mamsen som tränat sonen i färger, räkning och att rita gubbar. Räkna går rätt bra, rita börjar han få kläm på, det är det där med färger...i bland lyckas han träffa rätt på blå men bara i bland :) Att klippa har vi inte behövt träna, han klipper nämligen i allt! Kvitton, läxor, räkningar.....

På eftermiddan i dag åker jag till jobbet. Då passar jag på att poppa hög musik i bilen eftersom det är en av få gånger jag är själv i bilen. Det har fastnat en cd skiva i spelaren som jag blev galen på i början (det är Robins musik) men nu ÄLSKAR jag den!!!

Jag här även löst Sorf (ridskolan) och konserten i kväll, tur med mormor o farmor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0