karriär

En arbetslös outbildad hemmafru.....låter som en riktig karriär!
Någon skulle kanske deppa i hop, men inte jag!
Jag känner att det här har gett mig nya möjligheter där JAG har ett val!
Har lovat mig själv att inte göra något som jag själv inte vill, att göra något bara för någon annans skull!
Under flera år har jag jobbat för att hjälpa andra ur knipor, visserligen har jag trivts med det jag gjort men har ändå varit så beroende av någon annan!
Så länge det har passat dom har jag fått "vara med".
Nu prövar jag mig fram!
Ser vad JAG tycker är kul.
Om det är någon som behöver MIG!!
Jag har ingen brådska och det är det som är så skönt!
Tids nog hittar jag rätt och till dess........tar jag det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0