Hur svårt kan det vara?

Att hålla reda på en kamerasladd!!!!!! DEn är borta igen!
Men eftersom jag  håller på att plöja mig genom huset...soppsäck,dammtrasa o skurmopp så kanske den dyker upp!!
Jag förbereder lite inför studenten, börjar i fel ände med städning. Egentligen borde jag strunta i det o städa efteråt i stället. Det här huset behöver en rejäl omgång så det är bara att kavla upp ärmarna o bita i hop. När man är klar i ett rum så hinner man inte gå därifrån innan nån rört till igen...suck
Student, avslutning i olika årskurser, konserter, middagar, fester o
tillställningar...........midsommar.........vimmerby..........Robert Wells..fjällen. Där i mellan en massa bad o andra utflykter, det är våran sommar på två rader. Härligt ,underbart och så skönt.

I lördags var vi till stan. Gissa vem vi träffade där eller rättare sagt såg o vinkade till? jo vår favorit fröken!!!
Konstigt hur det kan bli...nu går man nästan o letar efter henne när man är till Sala. Alltid en så trevlig pratstund :)

I morron ska jag försöka lägga in en "musikvideo" som Emmie o hennes vän gjort. Text o musik har dom själva skapat!!!
Jätte söta! Det är bara jag som behöver hjälp av nåt större barn för att kunna lägga in det.

Okej fick just veta att RONJA har både kamera o sladd så jag återkommer med bilder i morgon/kram o godnatt alla flitiga vänner, kända o okända <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0