ÄNTLIGEN FREDAG!!!

Nu är fredagen här!!! Skööönt.
Jag kan väl inte påstå att lugnet lägger sig men ändå.... Sol och helgen framför oss.
Jaha nu är dom här...brudarna! Emmie har tre kompisar med sig hem, dom ska sova över och i morron ska dom gå på gallerian för att shoppa o fika. I kväll ska dom få tacos i massor innan dom tittar på barnförbjuden film (som dom tror att jag inte vet att dom ska). Föreställ er fyra tjejer i förpubertet med hormoner i svall + ett par brorsor som både är avundsjuka o nyfikna på vad dom har för sig!! Elias ska på "lan" hos en kompis o Ronja skulle för "ovanligheten" inte vara hemma...., Robin måste börja packa till resan så han vet om det måste handlas nåt innan han åker. Jag tar med honom till Sala i morron för att kolla kostym till studenten, börjar bli dax!!
Åh vad jag längtar efter Micke det känns som vi inte setts på flera dagar....vi har setts men varit för trötta för att umgås ordentligt!
Dom ringde o ville att jag skulle jobba det här dygnet men jag tackade nej, för det första eftersom jag var i v-ås just då ,för det andra behövde jag vara med dom där hemma <3 dessutom hade jag inte hjärta till att lämna Micke åt sitt öde med alla ungar o ev skjutsningar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0