Vardag

Nu har vi återgått till vardagen igen.....har i dag tvättat, tvättat o tvättat. Maken har gått igenom post o kollat "finanserna".
Jag har lagat mat till en "normalstor" familj. Gått ut med hunden o storhandlat...ja nu är det som vanligt igen!!
I morron skulle jag simma men OTUR kom just på att det är stängt på badhuset då, jäklar vicken osis :) Det blir bara att vänta till onsdag i stället. Måste hitta en dag till att simma på. Får väl se när det blir...Hade ju tänkt komma i form till 40 års dagen men att tänka tanken hjälper inte direkt, nu måste jag komma till skott så jag åtminstonde har börjat.
Nog om det....nu fortsätter jag slappa framför tvn.


simma, simma, simma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0