Tänk så det kan va...

I dag gjorde jag det.... det där som jag inte skulle, eller en sak av alla saker jag inte borde göra!

I minst en veckas tid har jag tjatat o tjatat o tjatat o tjat.....(nu blev det tjatigt) på speciellt min snart 17 åriga dotter.
Att hon ska ta ut disken!! Det har stått muggar o annat på hennes bord HUR länge som helst!
Nu hade det börjat växa nåt i ena muggen....kunde inte låta bli!! Jag tog ut hennes disk o vad värre är samlade jag i hop tvätt i killarnas rum (19 o 16 år).
Det är förbjudet o borde vara straffbart att vara en sån "toffel" till mamma som jag är :) men men ett par maskiner tvätt o lite mer porslin i köket blev det i alla fall....

Ja så kan det gå :D


Toffelmamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0