ÖNSKELISTA

Ja vad säger man ? Många har frågat vad jag önskar mig. Jag har faktiskt svårt att svara på det. Visst finns det saker jag skulle vilja ha men ändå känns det som jag har det jag behöver, allt jag behöver.
Jag har ju ER min familj o goda vänner.
Men det är klart en liten önskelista kan nog en fåfäng kvinna knåpa i hop :)

# En bra dag med god mat o trevligt sällskap  ( det vet jag att jag får)
# Shoppa, jag älskar att shoppa. Gärna tillsammans med nån rolig människa!
# Upplevelser. Inte våghalsiga äventyr utan bara trevliga, mysiga eller avkopplande.
# Blommor, ljuslyktor o annat mysigt "krafs"
 Jag kunde nog ha gjort listan längre men som sagt det viktigaste har jag ju redan.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0