Nu börjar eftermiddags passet,onsd.

Efter att ha sovit en stund i bilen o jag passat på att ta det lugnt så kör det i gång igen. Abbe kom hem från skolan o tog en sväng med hunden. Mormor dök upp en snabbis, hon hade rast o längtade efter barnen.
MM o Mollan åt lasagne som blev kvar från i går.
Mollan o jag gick ner o tog ett tag i tvättstugan, fick med ett par tvättkorgar upp med ren tvätt. Det tar liksom aldrig riktigt slut..........
Mollan rullade strumpor o jag sorterade o vek.
Tvättmaskinen plockades ur och fylldes igen. Homsan kom hem runt 14 tiden, dyngsur om fötterna. Det är inte bra!!
Elly hade snott hennes dator, gissa hur det lät!!
Maken ringde o bad mig sätta på kaffe, han var på hemväg. Medan kaffet blev klart drog jag av med dammsugaren i köket. Emsan , Edde O pappan kom ungefär samtidigt 15.00. Kaffe o macka, lite yougurt för några.
SKRUTT också kom just på att jag inte tagit fram korven till middagen!
Jag gör det nu.........................................

Mollan rullar strumpor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0