Just ja....

I dag ska Homsan skjutsas till Lina, Elly hämtas i v-färnebo.....en unge bort, en unge hem.
Jag får nog säga ifrån. Kan man det mot upproriska tonårs barn??
Jag vill bara att nån gång ska vi äta tillsammans HELA familjen. Är det för mycket begärt?
Just nu är det alltid nån som är ute på nåt eller så har vi extra barn här. Egentligen tycker jag att det är bra!
Både att dom har saker att göra och att dom tarhit kompisar.......väldigt klyvet!

Jag har ju hotat med söndags middagar, ni vet med stek, sås, potatis o efterrätt!
Kanske dax att börja nu så dom vänjer sig med att komma hem då.
Meningen är att dom alltid ska kunna komma hem även när dom flyttat å då är det bra med en dag som man kan sammlas.
Undra om vi måste bygga ut lite till, jag menar....tänk om dom går i våra fotspår!!!!!!! Herre jösses så många barnbarn!
Kul menar jag....med många barnbarn.



Förresten.. det vore kul att veta vem som tittar in hit!
Lämna gärna en kommentar:)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Jag förstår hur ni har det med maten, så har vi också, inte ofta alla är samlade. Kram :)

2009-03-07 @ 16:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0