HINNER INTE RIKTIGT MED.....

Har inte hunnit blogga än, konstigt eftersom jag har varit uppe sedan 5 i morse. Den där lilla sötnosen jag har vaknar tydligen tidigare o tidigare på morronen....suck , det är bara att hänga med!
Idag städar jag, tänk så mycket damm det finns. Undra hur stor boll det skulle bli om jag sammlade i hop allt damm i hela huset? Eller allt grus??? Det skulle räcka till att fylla på sandlådan :)
En bit på väg har jag kommit...hur många skrymslen som helst..
På eftermiddagen ska jag åka o visa upp mig på ett behandlingshem som jag sökt extraknäck på. Spännande, det gäller att visa upp rätt sida så inte jag blir kvar där som boende:) Skämt åtsido... det ska bli intressant att se hur det är  &om det passar mig.
Nu får jag skäll av min stora älskling för att jag sitter här....konstigt hur det kan va :)
Han säger att han vill ha ett rent och snyggt hem....fixa det då säger jag :D. Närå faktiskt skönt attvara hemma båda en halv dag det är inte vanligt. Puss på dig älskling <3
Hungriga ungar börjar pocka på, dax för lunch. Pannkaka får det bli...lätt att grädda till två!

Hörs sen/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0