Hemma

Har kommit hem från en gammal vän som jag träffar sååå sällan.
Varför är det så??
Vi har ju tillochmed barn i samma åldrar..... Nej nu ska jag bli bättre på det, att träffa vänner. Strunta i en massa måsten.
Dom finns ju kvar!
Jag träffar inte ens de goda vännerna som bor på samma gata (förlåt/kram).
Fredan kommer o man sjunker djupt ner i soffan när man lika gärna kan ta en kaffe eller ett glas vin tillsammans med "Grannarna".
Jag SKA bli bättre=) inte när ungarna blir större.......NU.......imorron.......kanske........om jag orkar:)
<3

Kommentarer
Postat av: Ylva

Min bästa vän du är bra gullig du, jag lovar att vinet är kylt om maken o du orkar ta er över, bara att slå en signal eller ringa på dörren! Kramar Ylva o Göte

2009-03-06 @ 17:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0