Härlig dag

Vi den "lilla" familjen var till badhuset i Avesta, Metropoolen. Pappan, Mamman, Edde,Emsan, Abbe, MM o Mollan var med. Härligt o skönt.
Barnen hade jätteroligt, även jag o maken trivdes. Mollan kom på att hon kunde flyta lite själv med simpuffarna på. MM tog sig fram hur bra som helst i vattnet!
Rutchkanan med däck var riktigt kul, alla åkte vi i den till och med jag!

Mollan o pappan, MM i bakgrunden

En massa goda pannkakor hade vi med.

Tänk att jag med åren blivit mindre besvärad i bikini o badräkt undrar varför?? Kanske för att i min ålder har alla kvinnor sin skavanker också dom snyggaste?!
Eller så trivs jag bättre med mig själv?!
Eller för att jag är lyckligt gift o han älskar mig som jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0