GÄÄÄSP.........................

En trött jag blev galen på datorn! Får väl skylla mig själv när jag slår på den halv 6 på morronen!! Den ville inte alls som jag ville men skam den som ger sig :) Efter lite om o men fick jag min vilja igenom som synes. Ju mer jag tänker på det så är det fler i den här familjen som får igenom sin vilja en aaaaning för smärtfritt hmm vad tyder det på????
Kolla in gaphalsen som just lärt sig "tjata" till sig saker på affären :D

provade en mössa på HM, skrek så fort jag tog av den....okej hon får haden en stund sen hänger vi tillbaka den...tji fick jag! När kassörskan fick mössan insåg hon att detgälldeatt vara snabb med scannern innan nån trodde att brandlarmet gick :)

Så här nöjda blev vi båda medden "uppgörelsen"...hon fick som hon ville o jag fick en lycklig unge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0