Fick lite press.....

Helt plötsligt fick jag lite press på mig när jag länkade till min blogg! Jag är ju inte direkt nån proffs på det här, dessutom är jag kass på datorn, jag går hemma mellan blöjbyten o tonårsuppror (det är väl det mest spännande jag har att skriva om).  Hoppas ändå att ni vill titta in fler gånger o hittar nåt kul att läsa. Lämna gärna en kommentar.
Jag har använt smeknamn på barnen för att inte lämna ut familjen, vilket börjar kännas lite löjligt nu när dom finns med på facebook:D
Det är väl konstigt.....hela tiden klänger det nån runt mig, just nu lilla Mollan. Över mig, under mig, på mitt huvud och ändå tar det såååå lång tid innan jag reagerar.
Nu skriker spisen på mig/hej

Kommentarer
Postat av: viktoria

Hej!

jag kommer att komma tillbaka iallfall.

jag ligger ju lite i lä men jag har 5 barn.

och 2 hundar, 3 katter, 4 hönor och en tupp så det är mycket vardag i min blogg också....men jag är tyckare också...kram

2009-03-05 @ 20:18:47
URL: http://www.vickiehickietoria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0